Retourneren
Veelgestelde vragen over retourneren
1. Moet ik verzendkosten betalen als ik iets retourneer en er iets bij bestel? Antwoord: nee
De retourkosten zijn voor eigen rekening, maar het opnieuw toesturen is voor rekening van Billie Design
2. Hoe krijg ik mijn geld terug als ik besluit mijn bestelling retour te sturen? Antwoord: na ontvangst van de retourgoederen. Je krijg het aankoopbedrag, inclusief eventuele verzendkosten zo snel mogelijk terugbetaald via het door jou zelf gebruikte betaalmiddel. Dat betekent: binnen 2 werkdagen na verwerking van het retour en uiterlijk binnen 14 dagen na je retourmelding.
3. Kan ik iets terugsturen via het postkantoor? Antwoord: Ja
4. Hoe kan ik een artikel retourneren? Antwoord: opsturen via een postkantoor
Adres: Ganzenroer 4, 8309 DA Tollebeek (NL)
5. Ik wil alle bestelde artikelen terugsturen. Betaal ik dan wel verzendkosten voor het retourneren? Antwoord: Ja, tenzij artikelen beschadigd zijn.
Bij webwinkel BillieDesign is altijd alles 14 dagen na ontvangst vrijblijvend op zicht.
Bij Billie Design heb je voor al je bestellingen een zichttermijn van 14 dagen vanaf het moment dat de bestelling in je bezit is. Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken. Na het verstrijken van de zichttermijn is de koopovereenkomst een feit.
Controleer direct na ontvangst van het artikel of het onbeschadigd en compleet geleverd is. Als dit niet zo is, neem dan binnen 24 uur na ontvangst contact met ons op om dit te melden. Dit mag zowel per e-mail als telefonisch.
Wanneer je niet tevreden bent over het artikel, dan kun je het binnen de zichttermijn retourneren. Ook actieartikelen en artikelen uit de opruiming kun je binnen de zichttermijn retourneren, tenzij anders vermeld bij de artikelinformatie op de website.
Billie Design hanteert regels voor retourneren. Mocht je de bestelling willen retourneren, dan kan dit uitsluitend als deze:
- binnen de zichttermijn van 14 dagen wordt teruggestuurd.
- compleet, niet gebruikt en onbeschadigd is.
Geopende artikelen die niet voldoen aan het bovenstaande blijven jouw eigendom. Wij sturen deze artikelen naar je terug en brengen de gemaakte kosten in rekening.
Voor een snelle en goede verwerking van het teruggestuurde artikel is het zeer behulpzaam om even een briefje bij je retour te doen met daarop het factuurnummer van de order(s).
Retourafspraak
Je kunt je retouropdracht doorgeven per e-mail via de contactpagina of je neemt even telefonisch contact met ons op.
Verzendkosten
Retourneer je de bestelling, dan zijn de verzendkosten van de retour voor eigen rekening. Uiteraard krijg je de eventuele betaalde verzendkosten wel teruggestort.
Is het meer dan twee weken geleden dat je iets retour hebt gestuurd en is je retour nog steeds niet verwerkt bij je saldo of (in geval van een iDEAL betaling) teruggestort op je bankrekening, dan kun je het beste een e-mail sturen aan onze klantenservice.
Ik heb een tegoed
Als je de bestelling via iDEAL hebt betaald en je retourneert het artikel, dan wordt het bedrag binnen 14 dagen teruggestort.
Tegoeden, ontstaan door het verzilveren van een waardebon, betalen wij niet uit.
Voor meer informatie verwijzen we je naar onze algemene voorwaarden.